1015 рік. Зайшло сонце землі руської: помер Великий князь київський -
Володимир Святославович - об'єднувач, Хреститель і Отець. І ось вже
насуваються нові випробування! Вже сів на київському князювання
Святополк "Окаянний", що велів підіслати вбивць до братів своїх, Бориса і
Гліба. У Новгороді, бажаючи помститися за братів, збирає дружини
молодий Ярослав. На півдні, в далекій Тьмутаракані зростає і міцніє
князь Мстислав Удатний.
А навколо тримають вотчини удільні князі і хто знає, чию сторону вони
приймуть завтра. Відчувши прийдешні негаразди і усобиці, жадібно
дивляться на українські землі багатоликі вороги у східних степах! Чути
тупіт копит.Рухаються до українських кордонів нові вороги - орди половців. Що буде з тобою, українська земле?
З такого, прямо скажемо, похмурого вступу починається "Русь: Total War". Для Русі - час і справді погане. Для любителів тоталвара - саме найкраще. Період феодальної усобиці Стародавньої Русі, покладений розробниками в основу Мода - це кровопролитні війни, як із зовнішніми ворогами, так і з жадібними сусідами. А ще - походи на Візантію, Царгород. Значить гра буде динамічною, жорсткою, батального й нудьгувати не дасть.
Ледве заявивши про себе, проект, природно, прикував увагу. Виникло багато запитань. На них відповіли самі розробники в ході зустрічі, яка пройшла на нашому форумі. Найбільш цікаві витримки з неї ми і пропонуємо вашій увазі. На зустрічі, яку підготував наш посол Darkfreeman, авторів представляли лідер творчої команди VIR і його соратник "Лорд Нестеров".
- Кому прийшла в голову ідея проекту, і які часові рамки охоплює МОД? -Ідея прийшла VIRy, він і є керівник проекту, який в результаті опинився інтернаціональним. Нам допомагала велика міжнародна команда: крім камрадів з колишнього СРСР брали участь хлопці з Німеччини, Польщі, Угорщини та Болгарії. Тимчасові рамки: від 1015 року, тобто зі смерті князя Володимира, до 1204 року - вторгнення монголів не відбудеться.
- Можете навести повний список фракцій? - Ось вони: 1) Половці 2) Волзькі Булгари 3) Хазари 4) Печеніги 5) Сельджуки 6) Муромо-Рязанське князівство 7) Новгородське 8) Смоленськ 9) Ростовське (Володимиро-Суздальське) 10) Полоцьк 11) Чернігівське 12) Тмутараканське 13) Київське 14) Галицько-Волинське 15) Болгарія 16) Польща 17) Шведи 18) Угорщина 19 ) Візантія 20) Візантійські повстанці 21) Ребел. Не можливо грати за: Смоленськ, Турків-Сельджуків ну і, звичайно ж, візантійські повстанці з ребелами.
- У класичному RTW, та й у большінcтве Модів, завжди є країни - лідери, і країни-аутсайдери. Лідери-це ті, за кого рекомендується грати і вести "імперські" кампанії. Про аутсайдерів - зрозуміло. Яка розстановка фракцією по силі? Ну, само собою, лідер - це Візантія. Дуже хороші стартові умови у волзьких булгар. Сильні Польща і Новгород. Дуже потужна орда на старті у Половців - до тих пір, поки вони не осядуть їх практично неможливо зупинити! До лідерів можна було б і Київ віднести, але у них багато сусідів, які так і норовлять отхапать шматочок, та й Половці прут прямо на Київ! Слабкими є Хозари, Полоцьк, Рязань і Смоленськ! Хозари, наприклад, мають самі слабкі міста, мало населення і грошей, на першому ж ході йдуть в мінус. Це фракція для любителів харда! Але якщо цю фракцію розгойдати, то її вже ніхто не зупинить. У них практично найсильніший піхотинець в грі 5-го рівня і сильна кіннота!
Що скажете про юнітах? -Все юніти абсолютно нові, з оригіналу ми нічого не брали. Війська повністю перероблені! Основна структура армій у росіян фракцій подібна - однакова модель, але різні "шкурки". Російські фракції умовно можна поділити на степові і лісові. У перших більше кінних військ у других - піхотних, плюс кожна має ряд унікальних юнітів! Найдовша лінійка військ, мабуть, у киян. Найсильніша піхота, на мій погляд - це шведська і візантійська! - Які релігії представлені? 1) Християнство 2) Язичництво 3) Іслам (на базі заострізма) 4) Іудаїзм. Язичники - печеніги і половці! Суміш язичників і християн-ростовці, Рязанцев і шведи! Іслам - волзькі булгари і сельджуки! Іудаїзм - хазари (зі значною часткою Ісламу і частково язичництва)! Всі інші фракції - християни або з переважанням християнства! Церкви будуть у всіх. У християн - храми, в іудеїв - синагоги.
- Що можете сказати про геймплеї, про кампаніях? - На початку гри майже всі російські князівства в союзі. Візантія відразу воює з Болгарією. З'явиться три орди. Завдань "сенату", зрозуміло, не буде.
- Скільки провінцій на карті?
- Всього 130. Західний край карти йде від Дубровника до Гданська, через Балтику, відокремлює частину Швеції. За північ межа карти проходить через південну Фінляндію, ділить Ладогу навпіл і далі до Уралу (гори). Східний кордон йде по Уралу, через Каспій поруч з Дербентом до Тебріза - це місто самий крайній, він знаходитися в кутку карти. Південна межа йде через Малу Азію, на південь від Царгорода і Охрід, перетинає Балкани і з'єднується із західним краєм в Егейському морі!
- Як йде справа з історичним реалізмом? Наприклад, Новгород був багатим торговим містом. У грі він теж багатий? - Дали йому всяких ресурсів побільше, щоб торгував! І ми Новгороду зробили доступ до моря, з Ільменя через Волхов, потім Ладогу і Неву в Балтику! В цілому ми прагнули до максимального реалізму. Але гра і історія не завжди сумісні. Десь щось доводилося випускати, а щось притягувати за вуха, іноді вигадувати. Нам сильно допомагали професійні історики, але все ж гра є гра. -На якому движку створений МОД? -На движку "Rome Barbarian Invasion" 1.4 Якщо поставити мод на версію 1.6, фатальні вильоти гарантовані!